4 жовтня 2024 року викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Яніна Приходько разом зі здобувачами вищої освіти 17 групи 1 курсу ННМІ провела виховний захід, присвячений проблемі плагіату у вищій освіті, який є серйозним викликом для академічної спільноти. Плагіат негативно впливає на якість освіти, дискредитує досягнення студентів і викладачів та загрожує репутації закладів освіти. Виховний захід охопив як теоретичні аспекти, так і практичні шляхи вирішення цієї проблеми.
Основна мета заходу полягала у формуванні розуміння необхідності комплексного підходу до подолання плагіату. Було наголошено на важливості виховання академічної культури та посиленого контролю за виконанням наукових праць. Обговорювалися методи запобігання плагіату, використання сучасних технологій для перевірки наукових робіт, а також впровадження програмного забезпечення для дотримання академічних стандартів.
Окрему увагу було приділено ролі університетів у забезпеченні академічної доброчесності через нормативні документи, що регулюють цитування, уникнення плагіату та етичні принципи наукової діяльності. Також розглянуто заходи підвищення обізнаності студентів про наслідки академічної недоброчесності та запровадження санкцій, спрямованих на профілактику порушень.
Захід підтвердив важливість об'єднання зусиль усіх учасників освітнього процесу для підвищення відповідальності за результати наукової та навчальної діяльності й забезпечення високих стандартів академічної доброчесності.
On October 4, 2024, Yanina Prykhodko, a lecturer at the Department of Foreign Languages with Latin and Medical Terminology, together with students from Group 17 of the 1st year at NNMI, conducted an educational event dedicated to the issue of plagiarism in higher education, which poses a serious challenge to the academic community. Plagiarism negatively affects the quality of education, discredits the achievements of students and faculty, and jeopardizes the reputation of educational institutions. The event covered both theoretical aspects and practical solutions to this problem.
The primary goal of the event was to foster an understanding of the need for a comprehensive approach to addressing plagiarism. Emphasis was placed on the importance of cultivating academic integrity and enhancing the monitoring of academic work. Methods to prevent plagiarism were discussed, including the use of modern technologies to check academic papers and the implementation of software to ensure compliance with academic standards.
Particular attention was given to the role of universities in ensuring academic integrity through regulatory documents governing citation, plagiarism avoidance, and ethical principles of scientific activity. Measures to raise students' awareness of the consequences of academic dishonesty and the introduction of sanctions aimed at preventing violations were also examined.
The event underscored the importance of uniting the efforts of all participants in the educational process to increase responsibility for the outcomes of academic and scientific activities and to ensure high standards of academic integrity.