5 березня 2025 року відбулося засідання наукового студентського гуртка кафедри іноземних мов із латинською мовою та медичною термінологією на тему: “Мультимодальні жанри академічного дискурсу: структурно-композиційні, лінгвістичні та риторичні характеристики”. Під час зустрічі у форматі “круглий стіл” гуртківці обговорили особливості наукової доповіді–презентації та стендової доповіді як мультимодальних конструктів, що формуються у результаті інтеграції вербального, візуального та інших семіотичних модусів, визначили метадискурсивні функції візуальних ресурсів. Наукові керівники групи, доцент Вікторія Костенко залучила гуртківців до аналізу комунікативних функцій жанрів та мовних та риторичних засобів їх досягнення, а к. пед. н., викл. Євгенія Гончарова звернула увагу на ефективне використання паравербальних засобів під час публічних виступів. Засідання сприяло розширенню знань здобувачів про стратегії та способи підвищення ефективності наукової комунікації.
On March 5, 2025, a meeting of the Scientific Student Group of the Department of Foreign Languages with Latin and Medical Terminology was held on the topic: “Multimodal Genres of Academic Discourse: Structural-Compositional, Linguistic, and Rhetorical Characteristics”. During the roundtable discussion, the group members explored the characteristics of scientific oral presentations and poster presentations as multimodal constructs formed through the integration of verbal, visual, and other semiotic modes. They also analyzed the metadiscursive functions of visual resources. The group’s scientific supervisor, Assoc. Prof. Viktoriia Kostenko engaged students in the analysis of the communicative functions of genres and the linguistic and rhetorical means used to achieve them. Meanwhile, Candidate of Pedagogical Sciences, Lecturer Yevheniia Honcharova, emphasized the effective use of paraverbal means during public speaking. The meeting contributed to expanding students’ knowledge of strategies and techniques for enhancing the effectiveness of scientific communication.